Да така е.
 Благодаря Ви много за помощта. Хубав ден  :smile1:
О! Видях грешката си. Това което ми показахте е  по календарния метод , нали?
Тъй като аз го смятам по следния начин, който вече се обърках как се казва/ така и честно казано не знам кой е най- правилен/

2014 12 30
2014 12 22
0г 0м 8 дни
8*4=32/8=4 дни.
от 22,12,2014 - 30,12,2014г - 2дни осиг. стаж

На 30.04 лицето работило ли е?
Много ли, ще е нахално да ви помоля да ми обясните как го изчислихте?
Да до 30,04,2015 включително.
Запитването ми е, защото се обърках. Програмата не ми показва тези 5ч, които изчислих на ръка.
Здравейте! Моля за малко помощ.
Имам Служител назначен на 22,12,2014г. на 4ч, но от 01,01,2015г вече е на 8ч. Работи до 30,04,2015г.
Моля за помощ, правилно ли изчислявам осигурителния стаж?
от 22,12,2014 - 30,12,2014г - 4 дни и 5ч.
от 01,01,2015 - 30,04,2015г. - 4м
общо осиг. стаж 0г 4м 4 дни и 5ч.
Благодаря.
Здравейте.
Моля, за вашето компетентно мнение.
Фирмата която имам е дерегистрирана по ДДС от 14,01,2015г. Преди това ползвах обект, който в последствие бе прехвърлен на друга фирма. Сега обаче получих две фактури едната за услуга на 01,01,15г., а другата за стока на 06,01,15г. По принцип те вече трябва да са на името на новата фирма, която стопанисва обекта, но по погрешка са пуснати на мен. Въпросите ми са следните: Как да осчетоводя тези фактури, като опростени или с начислено ддс? Когато префактурирам стоката и услугата дали ще начисля ДДС зависи от това как съм я заприходила или бъркам/датата на издаване ще е преди датата на дерегистрация/ Трябва ли да подам справка декларация по ддс за периода от 01,01,15 до 14,01,15г?
Благодаря предварително.
Здравейте. Имам едно питане към вас когато едно лице е назначено на срочен трудов договор по чл.68, ал.1, т.1 от КТ за 3м след изтичане на договора се изготвя допълнително споразумение за преминаване в безсрочен ТД, нали така? А то подава ли се в НАП и на основани на кой член от КТ се изготвя? И другото, което искам да ви попитам, ако лице е назначено на безсрочен трудов договор по чл.67, ал.1, т.1, във връзка с чл.70 от КТ за 3 м, трябва ли да изготвя допълнително споразумение за преминаване в безсрочен ТД или не? Благодаря предварително за отговорите.
Здравейте,
Имам едно питане и се надявам да ми помогнете. Анулирам една фактура с касов бон. Фактурата е от 07м. Колегите не са сторнирали на касовия апарат тази сума. Аз сега посочвам фактурата в дневника с нулеви стойности, но въпросът ми е: трябва ли да намаля ДДС- то на сторнираната сума и продаденото количество стока от касовия отчет? Извинявайте за простичкия въпрос, но ми трябва малко подкрепа.
Усмихнат ден.
Благодаря. Току що разговарях с една много любезна служителка и тя ми каза същото. След като е начислена заплатата и изплатена се подпълва и колоната на данъка. Лошото е, че не попитах дали мога да сложа 30,04,14г  като дата на осигуровките и на данъка при положение, че днес начислявам заплатите? Извинете, ако Ви се сторят глупави въпросите ми.  :blush:
Здравейте. Имам следното питане. Работодателя не плаща осигуровки, но си плаща заплатите на ръка. Когато подавам декларация 6 трябва ли да подпълня полето за данъка или остава празно? И другото което е, след като начисля заплатите в този случай трябва ли да ги изплатя?